lördag 18 maj 2013

Impulsköp

God morgon!

Hur har ni startat er dag? 
Har ni fått i er kaffe än, kanske rentav en hel frukost? Själv började jag med ett svep över Facebook och kunde inte låta bli att gå in på den lokala Facebook loppisen... Vilket ledde till affär direkt. Längst upp låg nämligen en annons på två vita bokhyllor i olika höjder som jag direkt såg framför mig i barnens rum.  Och till ett pris som var för bra för att vara sant. Så utan att ens kolla med sambon så skrev jag köp... Undrar om han börjar tröttna på mina impulsköp.

I början av veckan köpte jag nämligen den här pallen, bara för att jag tyckte den var så härlig. Har absolut ingen idé om var den ska få stå sen. Men för priset av en trisslott var det inte hela världen känner jag.


Hur är det med er, tänker ni igenom era köp eller är ni lika impulsiva som jag är?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar